söndag 16 januari 2011

Anders

I höstas träffade jag Anders Stenmark, hans liv förändrades i ett ögonblick när han knäckte ryggraden och blev förlamad från midjan och ned. När man hör någon berätta om ett sådant livsöde ser vi en människa i rullstol och tänker, så hemskt och tragiskt, så tänkte jag, tills jag träffade Anders. För honom är ingenting omöjligt och jag har aldrig mött någon så positiv tidigare. Se bildspelet nedan eller i HD här (rekommenderas med tanke på kvalitetsskillanden).



Förutom att jag fick lära känna Anders har att jobba med det här projektet givit mig massor, inte minst mer kött på benen när det kommer till multimedia. Det tog ungefär en månads intensivt arbete att färdigställa, kostade energi, någon tår, bensin och många Gb´s utrymme på hårddisken. När det var klart kände jag mig mer nöjd än jag vågat tro.



Nedan några utplockade från bildspelet.



0 kommentarer:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP