måndag 14 juni 2010

Färgtema. igen.

Blått är vått.

Måndag. Tillbaka i Sundsvall. Första dagen på nya jobbet. Hädanefter kan jag utge mig för att vara expert.
Arbetsveckan började precis så bra som jag hoppats och jag har fyllt hjärnkontoret med ett antal nya koder och systemtermer. Tillsammans med gotlänningen Linus och västerråstjejen Gabriella har det snackats rakaparater, eltandborstar, 3D-tv och fotoprylar. Det är kul och jag gillar mina nya arbetskamrater.

En kort sammanfattning av den gångna veckan. Innan vi lämnade Malmö i torsdags hann vi med ett besök i Köpenhamn och Tivoli en mysig men i mina mått mätt en karusellfattig nöjespark. Sedan väntade en långhelg i Stockholm. Grillkväll på Linda och Fredriks härliga takterass, fotboll, Teddybjörnskonsert och några sköna åk på Grönan.

Bilderna nedan är tagna i Malmö, V. Hamnen.

2 kommentarer:

Ullis 19 juni 2010 kl. 00:27  

Gud, vilka härliga bilder. Älskar den första!

Madelen utan e 22 juli 2010 kl. 20:50  

jag gillar också den första bilden, jättefint erika!

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP