onsdag 14 april 2010

Sidbyte

Som antagligen är ganska tydligt nu har jag bytt domän, igen, lämnat wordpress för att hämna här på blogspot istället. Helt enkelt för att det blir bäst så, för oss båda.


Förhoppningsvis ska det inte blir alltför stor förvirring kring detta och den trogna lilla skara läsare hoppas jag följer med mig i flytten. För att vara ännu tydligare är alltså adressen densamma bortsett från ändelsen. image562.wordpress.com -> image562.blogspot.com

Det känns dock tråkigt att innehållet från gamla bloggen ska försvinna ut i tomma intet så därför tänkte jag ägna kommande inlägg åt några trevliga tillbaka blickar. Det blir som en krönika med mina personliga favoriter och jag tror det kan blir riktigt bra. Sedan kommer ju förstås härliga vårbilder från premiär grillning och lunch utomhus. Fler bilder från Malmö ligger också och väntar på att få entra nya sidan.

För intresserade kommer http://image562.wordpress.com självklart finnas kvar.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP