tisdag 9 augusti 2011

US

Ett plötsligt infall och ett otippat inlägg. Att jag inte bloggat på oförskämt länge är ett resultat av en bra sommar, och att jag nu tar upp det igen är nog tecken på att den börjar ta slut. Ja, jag tror det är officiellt nu. Men tre helger, minst, som inte kommer att gå av för hackor återstår däribland Way Out West i Göteborg. Men det här bilderna då? Ja, för att visa på min fantastiska mångfald har vi här några flitigt, för flitigt kopierade bilder. Det där med att låta vissa områden ha färgen kvar och göra resten svartvitt, är ju fenomenalt. Åtminstånde tyckte jag antagligen det 08. Nog om det. Bilderna är från Usa 08-09. Jag bodde Connecticut. For in till N Y på helgerna med Denize. Gick på klubb och fattade ingenting. Idag fattar jag att det var rätt ballt att ligga och bota bakfyllan med en iskaffe i Central Park. Denize är skitsnygg som alltid. Titta bara vilket streetmode, 14 december 08, N Y.


1 kommentarer:

denize 9 augusti 2011 kl. 10:15  

Åh va jag saknar oss i NYC! Skrattade just högt här i soffan med morgonkaffet i handen, "Gick på klubb och fattade ingenting" Klockrent! Tack för att vi fick kramas lite i helgen, oförskämt länge sedan! Får se hur helgen ter sig, vi rings min kära fina Erika.

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP