fredag 18 februari 2011

Jessica och Jórik

Jag vill stolt presentera en mycket fin vän och hennes likaså fina häst. Jessica är en erfaren hästtjej och kan det mesta inom ämnet. Jag blir imponerad när jag ser henne på hästryggen. Jag följde med henne till stallet en morgon för några veckor sedan och tog med kameran. För övrigt var det Jessicas och Jóriks sista dag i stallet utanför Sundsvall innan det bar av ned mot Stockholm. Jessica gör just nu sin praktik på TV4 Riks i Stockholm och det gillar jag eftersom jag just nu sitter på tåget ned dit för att spendera hela våren på Expressen. Det blir en kul vår, jag är laddad!

1 kommentarer:

Pueden largarse 18 februari 2011 kl. 21:10  

Hey i love your pictures, there're really beautiful pictures :)
I'm "puedenlargarse" maybe you like my photos. If i can i follow you cause i can't see the followers :s
Muá:)

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP